14 juni.

Första dagen på sommarjobbet.
Vet ni vad vi får göra?
Städa lokalen för byggprogrammet.
Jobbigt som fan!
Vilken träningsvärk jag kommer ha. Har sopat hela dagen.
Och hostar gör jag med. Tror jag fått damm i halsen. -.-
Kunde inte ha den där masken på ansiktet för länge för höll på att kvävas. :o

Sen träffade jag Johan en stund och även en saknad Lisa.
Jag kramade henne och hon luktade seriöst sprit. haha :D
Sen drog jag hem och duschade läääääänge. Gud så skönt.
Jag somnade runt sju.
Men blev väckt runt halv tolv av att Druva ringde. Jag orkade inte svara.
Men sen kunde jag inte somna om.
Så jag skrev ett sms till druva: Tack för att du väcker mig när jag jobbar imorgon.
Drucas svar: Lugnt, vi kommer och knackar på istället.
Jag orkade inte bry mig. Men precis när jag somna om så hör jag Bacorn utanför mitt fönster.
- KARRO, KAARRRRO, KAROLIIINA!
Man bara åååh, dö. -.-
Jag hoppades att han skulle dra så jag skulle få sova vidare. xD
Så jag låg och skrattade i min säng och försökte kväva mitt skratt i kudden. xD
Sen blev det tyst. Så jag trodde han hade dragit.
Sen hör jag att han klättrat upp på altantaket xD
Så jag gav upp och gick ut till dom.
Och ja, Bacorn va så jävla full så jag ville döda honom. Haha^^
Och Pontus och Druva lika så.
Calle brukar va den som är pratgladast men han var den lugnaste av dom. :o

Tack Druva, Bacorn&Pontus för det fina märket. (Y)
Mest tack till Druva -.- 
 

Och hahaha, vem fan va det som välte våran soptunna? xD

Dagens film: 2 fast 2 furious.
Dagens låt: Shayne Ward - that's my goal.
Dagens serie: Bones.

Dagens sanning!

jag älskar kriminalserier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0