11 juni.

Alva stannade över natten.
Så vi åkte in till Motala för att lämna henne.
Jag, Isabelle, Kornelia&Alicia.
Alva lovade mig att va snäll om hon fick åka på en sån där häst inne på Kalle p, så det var lite kul när hon var dum.
Då bad jag henne ge tillbaka pengarna då vart hon jätte snäll igen. Haha :)
Vi fikade lite innan vi begav oss till Ekön. :)
Jag har ju världens snällaste syster. Hon lagade mat till oss, inget märkvärdigt men snällt ändå. :)
Haha, det var så kul när hon skulle hämta Mats.
Hon bara:
Alva vet du vem jag ska hämta nu?
En snygging.
Haha, nej. Det är bara Mats.
Hahah. ^^
Sen lekte vi kurragömma. Haha, ovanligt. :)
Och tjocka som vi är så drog jag, Bellis&Bilbo ner till Maxi och köpte godis och powerade.
Mums.

Vi bestämde att Alicia skulle sova över där så att hon kunde följa med på ett kalas och så.
Så det blev barnledigt för oss. :)
Så Johan&Marcus.W kom till Ekön. Vi stod ute och snackade i regnet en stund.
Sen så skjusade han oss först till Väster sen donken. Haha.
Sebbe och värsta gänget kom så det vart rätt livat. ^^
 Sen gjorde vi inte så mycket.

 Jag slog till Bilbo. Minns inte varför, kanske var för att hon är så dum och röker. ^^
 
 Johan&Bilbos fot. ^^
 
Dagens film: Mitt stora feta grekiska bröllop.
Dagens låt: Shayne Ward - melt the snow.
Dagens serie: Kniven mot strupen.

Dagens sanning!

jag stör mig på folk som skriver hej på msn men har så kasst minne
så när jag skriver hej så säger dom hej igen. :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0