10 juni.

Blev busfabriken idag!
Med Alva, Alicia, Kornelia, Fia, Natta, Linus&Robin.
Riktigt kul hade vi. :)
Mamma skjusade in mig och Alva, och pappa skjusade in Alicia, Kornelia&Fia.
Mamma&jag hade jätte roligt i bilen. ^^
Alva hade inte så roligt. Hon mådde dåligt sa hon så hon låg och halv sov.
Stackarn.
Men hon blev genast piggare när vi kom fram. Haha. ^^
 Bilder säger mer än ord.
Blev inte så många bilder dock.

Alicia lyckades med en snygg min! Haha.

Robin, Alva&Kornelia.

Fia.

Alicia&Kornelia.

Alva. På andra bilden ser hon livrädd ut. ^^


Linus&Natta. 

Linus råka köra på någon unge.


Dagens film: Fatal trust.
Dagens låt: Linkin Park - nobody's listening.
Dagens serie: Inside.

Dagens sanning!

jag är LIVRÄDD för ormar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0