1 juni.

Och helt plötsligt va det juni!

 har inget att säga så lägger upp lite bilder från juni 08 & 09!

08.
sista dagen på hälla.
marcus.

lisa.

 jag slutade nian.
nathalie, elin, sofie, nathalie&elin.

9ds vagn. ^^ ( mobil bild ).

lisa i klänning! Helt otroligt.

isabelle&hampus.

annette.

annette, natalie&isabelle.

vi åkte till karlsby.
kornelia.

karlsby kom till oss.
henrik&kornelia.

jag&martin.

johanna, martin&kornelia.

henrik, martin, kornelia&johanna.

vi åkte till skäggetorp.
' ryss jävel ' xD.

elin och marcus.

jag var barnvakt åt älsklingen min.
kornelia.

johanna&alva.

johanna&kornelia.

alva&kornelia.

alva.

sara&natalie.

jag&natalie. JAG HÅLLER I HENNES BEN!

Och något som var mindre roligt.
det var 3 år sen Natheer lämnade oss.


09.
jag,isabelle&natalie.
 
jag&isabelle.
Marcus i bakgrunden.

jag&alva.

isabelle&natalie.

några miffon tog studenten.
jesper&mikael.

alva&jag.

alva&kornelia.

isabelle, jag,alva&natalie.

natalie, isabelle&jag.
NEJ, JAG ÄR INTE KORT, DET ÄR DOM SOM ÄR LÅNGA.

isabelle, natalie&kornelia.

alva.

alva somna i min famn. ^^

natalie&alva.

alva&natalie.

lasse.

kornelia, jag&natalie.

och det var 5 år sedan..
VI SAKNAR DIG.
 

Dagens film: Svensexan 2.
Dagens låt: Nickelback - gotta be somebody.
Dagens serie: Mordkommissionen.

Dagens sanning!

jag tycker långa namn är finare än korta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0