1 juni.

Jag håller ju på att läsa " När jag hör din röst , orginal titel New Moon.".
Och när jag läser böcker så fantiserar jag alltid dit ett ansikte på personerna i böckerna.
Och eftersom jag sett filmerna innan jag läst böcker så får jag bara upp Robert Pattison, Kirsten Stewart, Kellan Lutz  o.s.v ansikten.
Det är rätt skönt men ändå rätt störande
.

En bok, eller aa. Böcker som jag vill ska bli film är
Michael Connellys böcker om Harry Bosch.
Jag älskar hans böcker, därför jag tycker dom ska bli film!
Kom igen, kom igen, kom igen!
Förövrigt så hej.
Haha, nej. Men jag är nog lite övertrött nu.
Fick värsta rycket förut och var TVUNGEN att se New Moon.
Jag älskar filmen! Men jag tror jag älskar boken mer. Har bara 100 sidor kvar i den.
Sen blir det att läsa den tredje, wiie.
Sen måste jag be min söta mamma att köpa dom andra. :)
Någon som vet vart dom finns? Jag köpte mina på coop i lkpg.
Dom andra kanske finns där med? Måste kolla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0