9 juli.

Becca ville att jag skulle komma på en fest i Ryd så jag drog med Bellis&Fia och så åkte vi dit. :)
På bussen träffade vi två Göteborgare som tältade i Borensberg. Haha. Vi tog deras nummer och så gick vi åt olika håll. Vi drog till Ryd festade lite, men sedan drog vi till Ekholmen, rättare sagt vi drog till Brankos flickvän, för där var göteborgarna. Haha. :)
Ni anar inte hur kul vi hade.
Kommer sakna dom när dom åker hem!

Snälla Marcus skjusade hem oss. Och när vi lämnat av dom så snackade vi lite.
Rätt skönt att prata med honom igen. Fast inget kommer bli som förr.
Men ändå skönt.

Och det är as jobbigt, för jag får inte använda linserna för min läkare :(

Jag&Bellis.
 
Nej, vi har inget liv. ;)



Fia.

Bellis.

Krille/Göteborg 1.

Branko&Nicklas/Göteborg 2.

Ingemar/Göteborg 3&Krille/Göteborg 3.
Ja, dom är bröder : )

Jag&Ingemar/Göteborg 3.

Jag&Nicklas/Göteborg 2.
Jag älskar den här bilden! xD

Ingemar/Göteborg 3&Fia.

Bellis,Ingemar/Göteborg 3&Fia.


Dagens film: Drömkåken.
Dagens låt: Nick Cave ft. Kylie Minogue - Where the wild roses grow.
Dagens serie: Numbers.

Dagens sanning!


jag hatar att ha glasögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0