10 juli.

Dagen började med att Pölsa & Bellis kom och plockade upp mig och Fia.
Sedan drog vi till Motala och hämtade upp Bubben.
Sedan bar det av till Linköping, där var det bilträff.
Och jag HATAR verkligen bilar. xD Så jag satt typ och somna.
 Det snackades om streetrace så massor drog. Men vi tappa bort dom. xD
Så vi drog till Motala ist, träffade Jonte och co!

Och gud vad jag saknar min, Fias, Bilbos,Jontes, Martins&Bohms tider!

" inte ens sån bil, en sån bil " haha. xD
Fia&jag var lite flummiga.
I stan träffade vi även Jim och co.

Haha, Jonte&Bohm skulle skjusa hem Jimmy och frågade om jag&Fia ville följa med.
Och såklart vi ville det. Och Jimmy var så jävla full så han satt och vingla och höll på mellan mig och Fia.
Så vi satt och dog. xD

Tack alla för kvällen!
Men det blev tyvärr inga bilder. : /



Dagens film: Poison ivy - the secret society.
Dagens låt: Eric Saade - break of dawn.
Dagens serie:The Osbournes.

Dagens sanning!

jag tycker om att bara stå i regnet och bara blunda.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ah det får vi :)

2010-07-16 @ 15:27:12
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/
Postat av: karolina lundgren.

vem är du?^^

2010-07-16 @ 16:50:37
URL: http://karolinalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0