8 juli.

Först blev det att åka in till Motala en snabbis :)
Sen bar det av mot Linköping, bio såklart!
Gissa vilken film? Om inte Eclipse såklart.
Gud så jädra bra den var! Jag längtar tills jag har den på dvd.
Kommer se den om och om igen. Haha (:

Vi åkte en 53 till Linköping och det är ofta dubbeldäckare.
Och vi satt längst fram.
Då var det en Audi framför oss som verkligen inte visste vart gaspedalen satt.
Så vi satt och härja som faen.
Och Bellis bara:
Han är skön om hankör om(busschaffisen).
Precis då gör han det.
Och vi skriker wooooho över hela bussen. x)

Jag tror Linköpings fiskmåsar hatar oss. Vi blev attackerad av dom flera gången.
Lite pinsamt att man skriker och springer som en dåre mitt i stan, men men. Man lever bara en gång. :D

Och dagens pinsamheter var inte slut där.
Jag ska inte berätta vad som händer i filmen för er som inte sett den, men när det hände en sak i slutet av filmen så skriker jag woho rakt ut. Och det var precis tyst i biosalongen. Haha.

Lars Winterdäck spelade i Linköping samma kväll , så det var precis fullt i bussen. Så tillslut satte vi oss på golvet.
Mötte även lille Jim i bussen och jag fick två klistermärken på armen, tack! haha.

Haha, glömde säga vilka jag var med.
I Motala var jag med Bellis, Fisen&Bilbo.
Och i Linköping Bellis&Fisen :)

Fisen,Bilbo&Jag.

Jag&Bellis.



Dagens film: Kiss of the dragon.
Dagens låt: Enrique Iglesias ft. Juan Luis Guerra - Cuando me enamoro
Dagens serie: Unga mödrar.

Dagens sanning!

jag älskar att ha en stor familj.

Kommentarer
Postat av: wictoria

eclipse är mysig:)

2010-07-15 @ 17:16:34
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0