30 juni.

Blev Motala idag.
Snälla syster skjusade in oss eftersom hon hade delad tur och ville hem och sova så länge.
 Handlade lite. Som vanligt ;D
Bebis kom också :*
Innan vi åkte hem så hyrde vi filmer på Hemmakväll.
Det blev Hachiko.
Jag, Bilbo&Bellis satt som tre idioter och tjöt som tre judar.
Usch vilken sorlig film. Men den var bra. Se den!


Haha, snygg är hon.
 
 Du är min bästavän.
 
 
 

 Dagens film: Ett päron till farsa i Las Vegas.
Dagens låt: Jay Kay - Princess.
Dagens serie: Den nakna kocken.

Dagens sanning!

när jag är som svårast att väcka så är det för att jag ínte vill vakna.


Kommentarer
Postat av: wictoria

hej!

har bytt blogg, börjar om på nytt dock med gammal design. kika in :)

2010-07-08 @ 20:32:22
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0