3 juli.

Tror inte dagens ungdomar förstår vad kärlek är.
Med tanke på att dom "älskar" varandra efter 2 dagar och byter partner varannan vecka.
Herregud.

Jag älskar fortfarande Marcus, fast vi gjorde slut för nästan ett år sen.
Han var hela min värld, han är fortfarande hela min värld. Det är äkta känslor.
Inte såna som försvinner på 3 dagar.

Men vad ska man göra? Jag kan inte förändra världen. Så jag får leva med allas låtsas kärlek.
Det är jsut därför man aldrig ska lita på en kille som säger " jag har aldrig känt så här förut " och bla bla.
För det har man hört 200 gånger förut..Låtsas kärlek.

Jag känner att jag inte hör hemma här.


 
Dagens film:Cradle 2 the Grave.
Dagens låt: Basshunter - Saturday.
Dagens serie: Skål.

Dagens sanning!
jag älskar isglass.

Kommentarer
Postat av: wictoria

tycker du är så jävla äkta & ärlig!<3

2010-07-14 @ 10:26:26
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0