28 juni.

Fem år.
5 plågsamma år.
Det går inte en dag då jag inte tänker på dig.
Hur Lundgrens liv hade sett ut om du hade varit vid vår sida.

Jag minns den där natten så väl. Den natten du gav upp livet och lämnade oss.
Vid Hassla gav du upp. Varför orkade du inte några km till ?
Då hade du kanske vart här med oss idag. Levt med oss!
Vi saknar dig så och varje dag önskar vi att du ska komma tillbaka!
 Men det kommer du aldrig göra. Och det gör ont att veta att hoppet är borta.
Den natten du dog, dog även lyckan.

Jag vet att du vakar över oss.
Jag vet inte hur många gånger jag vart nära döden.
Jag vet att du hjälpte mig.
Jag vet att du hjälpte Kornelia.
Jag vet att du hjälpte Annette.
Jag vet att du hjälpte Natalie.
Jag vet att du hjälpt oss alla.

Vi saknar dig.

Vi älskar dig.
Vi glömmer dig aldrig.

my guardian angel!
Dagens film: Notorious.
Dagens låt: Phil Collins - in the air tonight.
Dagens serie: Cityakuten.


Dagens sanning!


när jag har pengar så måste jag använda dom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0