28 juni.

Sov över hos Bellis.
Eller aa, sov och sov. Vi somna vid sju och vakna tre timmar senare xD
haha, vi var ute typ hela kvällen. Vid ett par hästar faktiskt.
Visst kan man inte tro att jag skulle kunna va en häst tjej?
Men jag blev faktiskt kär i en häst. Min ljusa "lilla" vän, haha. :)
Ville ta med honom hem. :o

Medans vi väntade på Christoffer så färgade jag Kornelias hår o.s.v.

Sen drog vi till Linköping.
Blev att köpa:
3 par trosor.
2 halsband.
1 tjocktröja.

Träffade Nathalie i Linköping! Underbart att träffa henne, saknar henne så mycket.

 Sen drog vi till Christoffer. :)


 Min ljusa lilla vän och min matvän. :)

 Min matvän, min ljusa lilla vän.
Jag&Kornelia.
 
 Min ljusa lilla vän&jag.
Klaga inte på mitt jävla skratt. -.- Haha.
 

Kommentarer
Postat av: Michael

Ne ditt skratt är inte fult eller så. Det är så fint så ^^

2010-07-30 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0