27 juli.

Ja Wickan, jag älskar fortfarande mitt ex Marcus.
Det kommer jag nog alltid göra.
Han var liksom min bästa vän, mitt allt.
Men man måste gå vidare.
Och att jag har hittat en person som får mig gladare än gladast är underbart.
 När jag är med honom ryser jag i hela kroppen, att se honom skratta och le är så härligt.
 Vem vill slänga bort en sån känsla? Inte jag :)

 Om jag säger att jag har vart 18 sen 20 maj och fortfarande inte har lust att dra ut på krogen. Vad säger ni då?;D

 Det är ett evigt tjat om att jag ska lägga upp bilderna sen fredags. Så då gör jag det. :)
Och i lördags så kom Alva till mig, sen kom Christoffer och gjorde mig sällskap.
Mysigt mysigt! Han sov även hos mig, helt underbart va det att somna i hans famn!

Just det, Pölsa sa att jag aldrig skrev om honom så då ska jag fan ta och skriva lite om honom!

Han är en envis, tjurig jävel som alltid ska mucka.
Men ändå är han en glad, rolig, snäll jävel :)
Jag kommer nog alltid vilja slå till dig hårt ( vadstena kvällen gjorde jag det ) men det kan jag leva med så länge du är sköna, glada Pölsa :D

Det blev ett litet inlägg iaf :)

Fredag:

Ronny&Kim.


Ronny, Kornelia, Kim&Christoffer.



Lördag:

Alva.





Söndag:

Chrístoffer.

Kommentarer
Postat av: wictoria

okej, förlåt! men glad fördin skull:)

2010-07-27 @ 16:37:13
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0