26 juni.

Kött fifan vilken bakis dag.
Legat helt död hela dagen.
Sen framåt kvällen kom Bellis, hennes mamma&pappa och hämtade mig.
Och så fort jag satt mig i bilen började mobbningen.
" vill du ha en öl? "
" det var lite vingligt i morse. Såg att du knappt fick upp grinden. "
xD
" efter dryck kommer törst. "

Jag och Bellis vi var jätte duktiga.
Vi tog med Alva och gick promenad. Två gånger :D

En bebis häst och sin mamma.
Gud så söta dom var.

jag glömmer aldrig du och jag.


Ännu en söt bebis.

i want you to say that you still love me.

Alva.


Dagens film: Not another teen movie.
Dagens låt: Dan Balan - Chica bomb.
Dagens serie: One three hill.

Dagens sanning!

Jag hatar insekter. Men måste ändå rädda dom om jag ser dom ligga i vatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0