24 juni.

Jag fick besök på jobbet av Johan, Bellis&Bilbo :)
Sen drog vi till donken.

Johan.

Jag och Bellis.
vet att ni älskar tjejer i arbetsbyxor, speciellt mig!



Bilbo.

Vi såg värsta äckliga fisken.

Väl tillbaka i Bbg så blev det bad : )
Och ja, jag var först i som vanligt. :D
Underbart att jag köpt nya badbyxor så jag slipper dom där gröna.
Och även en ny bikin. :)




i miss you.

wooho, jag var den enda med raka ben! (Y)

haha, fail. Det skulle bli "lol". xD




När  vi kom hem blev det mys på studsmattan.
Bellis&Jag.

Bilbo&Fia.

Bilbo.


Dagens film: Titanic.

Dagens låt: Linkin Park - Lying from you.
Dagens serie: Dr Phil ( vissa avsnitt är faksiskt spännade)

Dagens sanning!

jag avskyr min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0