2 juli.

Motala festivalen dag 2!
Christoffers keps fick åka karusell med mig för att att Christoffer själv inte våga:D 

 det gyllene palatset.
 
Bilbo.

 Johan.

Jag, Bilbo&Emo.
 
 
Jag bjuder på mig själv.
 
 Andreas. 
 
 Tror Jesper är vek. xD

Jesper och hans vän.
 
 

Andreas.
 
 Johan.
Rosen han håller i fick han av mig (:
 
Andreas.
Han lyckades bränna sig på något lustig sett.
 
 Kornelia, Andreas, deras vän&Jesper.
 
Robin.
 
 Christoffer.
 
 Ronny&Christoffer.
 
 Ronny&Bubben.
 

Dagens film: Marley och jag.

Dagens låt: Enrique Iglesias - No me digas que no.
Dagens serie:  Alla älskar Raymond.

Dagens sanning!


jag älskar att kolla på stjärnhimlen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0