16 juli.

Blev Varamon med folket!
Men Bilbo hann inte långt innan hon fick migrän.
Sen så fick Fia ont i magen så det vart bara jag, Bellis, Christoffer,Pölsa&Bubben.

Jag kan säga er att fast det var så jävla mycket folk i Varamon var det tråkigt. xD
Fick träffa lite saknat folk iaf!

När vi skulle gå till bilen så står det en kille&en tjej ensamma då går Pölsa förbi och bara;
- pratar ni känslor?
xD haha, så skön.

Sen skjusade Christoffer hem alla och sedan stod vi utanför mig ett bra tag.
Fast jag skulle upp tidigtx) Så jävla smarta.
Men man vill inte lämna gullungen :) 

Jag, Kornelia, Fia&Isabelle.
FIKK
Och ser ut att ha världens festaste rumpa&ben.



Bellis, Bilbo, Fisen&Jag.
jag älskar er!

Bilbo blev vår måltavla.

Bellis&Bubben.


jag skippar dagens grej. För jag kommer inte på ett skit just nu. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0