12 juli.

Dagen började med att Johan kom till mig.
Sen så kom även resten av co. Så vi drog ner och badade.
Det slutade med att jag och Kornelia blev i puttade med kläderna. x)
Så när vi ändå var blöta fortsatte vi bada. Vi hade as kul, som vanligt. :D
 Roligast var när jag tog Christoffers keps och hoppade i vattnet :D

Varje gång jag hoppar i vattnet så åker jag ner så jävla långt så det känns inte som jag ska komma upp igen. :o As läskigt.
Varje gång jag kommer upp så hör man någon säga: Vart är Karro!? Där är hon. xD

Japp Japp, jag ser ut som en lärare i glasögon.



 Dagens film: Noll tolerans.
Dagens låt: Toniee - kick it.
Dagens serie: Dödlig fångst.

Dagens sanning!

jag kan se mig själv blöda kraftigt, men inte när andra gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0