11 juli.

Haha, jag är sjuk. Det vet nog de flesta.
Men en som är sjukare än mig är Christoffer.
Han lät mig vaxa hans mage/bröst. xD
Jag hann inte ta en före bild men det syns i videosarna hur hårig han var. xD

Vi hade iaf fett med kul. Det var det roligaste på länge. ^^

Senare på kvällen drog jag, Bilbo&Christoffer och träffade Fisen, Bellis&Pölsis :)
mysigt mysigt :)
När Pölsis&Christoffer åkte hem så träffade vi våra göteborgare igen! :D

Kornelia&Martin i poolen. Dom var så söta.


Christoffer & Anton i bakgrunden.


Christoffers ben.

Pölsa.

Bellis&Bilbo.

Christoffer leker apa.

Haha, Christoffer.

Haha, Pölsa. xD

Ingemar/Göteborgarn 3&Krille/Göteborgarn 1.


 
Dagens film: Heartbreak kid.
Dagens låt: Phil Collins - can´t stop loving you.
Dagens serie: Jims värld.

Dagens sanning!

jag vill ha barn, nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0