1 juli.

Jag älskar att vara barnvakt. Det är så himla härligt.
Men det finns en negativ sak. En ska jag hatar.
Det är när man vaknar av att Alva är så ledsen och gråter efter sin mamma.
Det gör ont i hjärtat asså. Fast det brukar gå över rätt fort bara man kramar henne.
Men det är så grymt jobbigt.

Det går inte att somna brevid den där ungen asså.
Hon pratar så roligt i sömnen att jag och Bellis låg och dog av skratt.
" jag gillar inte lakris " 
" mamma, kalle satt inte på plankan "
" det är inte mina puffar...Alvas puffar "

 Blev att åka in till stan igen. Lämna tillbaka filmerna och köpa lite.
 OCh så skulle även Jimmy(alvas pappa) hämta henne.
Men vi är så smarta. Så vi åt ju inget innan vi åkte.
Och vi skulle ju stanna och checka in Motalafestivalen.
Haha, så det blev sibylla.
 Och så fort jag berättade för Alva att Jimmy var på väg så kunde hon inte koncentrera sig^^
Så sött.
När Alva åkt så drog vi ner till festivalen och checkade in den innan vi drog till Johan.
När vi skulle dra upp till bussen så gick förbi radiobilarna och killen som skötte det gjorde som ett slags ljud man kallar katter på.
Och man bara whaaaat? xD
Kornelia sjöng som vanligt barnsånger hos Johan.
Sen blev det tillbaka tillfestivalen.
Och tack för att du "vann" nallen till mig, gubben.

En sur Alva salva.

På morgonen satt en stolt Alva med sin nya bikin.





Bilbo&Bellis.


Träffade på Nettan och hon ville ha en kram av Alva så det var bara att slänga över
ungen, haha :)


Alva&Kusin Greta.

Kornelia! Har din mamma inte lärt dig att man inte ska leka med maten?!?!

Jag älskar dig, bästavän!

Bilbo.

Bellis&Bilbo spelar tvspel. xD

Bilbo&Emo.


Dagens film: Brokeback mountain.
Dagens låt: Enrique Iglesias - why not me.
Dagens serie: Scrubs.

Dagens sanning!

jag avskyr att vara med på kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0