15 februari.

Jag är seg jag vet.
Här kommer bilder från december.
  Och jävlar va lite snö det var ute.

 alva.
 
fia, bilbo, alva.
 
 alva.
 
fia.
 
 jag&bilbo.
 


jag&natta. 

jag,natta&fia.
 
 
 haha, syns knappt. Men det är jag, natta, bilbo&fia.
 
 jag bjuder på mig själv.
och fifan vad ont i röven man fick.
 



 Ullared.
 bilbo&jag.
 
 
 
 
 



 nyår.
bellis.

bellis&bilbo.


bilbo&kenth. 
 
tess.
 
natta&fia.

 bellis&natta.
 
 
 
natta, fia, fia, bellis&jag.
 
 jag börjar bli lite dragen kanske. xD
 
jag&fia.
 
natta&jag.
 
 
 
 

 Haha, jag&elin är sjuka.
 Försök va normal med henne asså. :D
Jag stod och snacka om bussen helt plötsligt kommer hon och bara;
' folk säger att dom tycker snön är fin ändå sitter dom inne.' xD
 ' om man vet att det finns hajar i en flod så flodar man ju inte.
 i love you, girl!
 

Trackback
RSS 2.0