5 december.

03 - Mina föräldrar.

Ja, vad ska man säga. Mina föräldrar är bara bäst. Dom ställer alltid upp och finns alltid där.
Och det har dom gjort i 18år.
Jag skulle aldrig byta ut dom mot någonting. Dom är liksom mitt liv. Mitt allt.
Jag har sårat er riktigt många gånger, det vet jag. Men ni har sårat mig många gånger med.
Och förlåt för att jag gör er så oroliga ibland och för att jag ljuger.
Men jag är ung. Vi är så unga och dumma. Jag växer ifrån det. Det har jag redan börjat göra.

Jag kan inte riktigt komma på något mer o skriva.
Förutom att jag älskar er mer än något annat i världen!

jag fick ta bilder från bdb, för att jag har inte dom där bilderna på min dator.
Byter ut den så fort jag får orginalen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0