5 december.

Usch. Jag mår som, jag vet inte vad. Mår så jävla illa.
Men men.

Sov över på akuten. Värsta jag vart med om.
Jag avskyr ju att sova borta. Och där var jag själv när mina föräldrar åkt hem.
Fick fan panik. Kollade på när sjuksköterskorna sprang omkring och lekte med den där man har på fingret,
Och jag försökte även att låta bli att röra höger handen. xD Jävla dropp, gjorde ju svin ont.

Runt åtta på morgonen blev jag väckt för att dom skulle ta blodprov på mig.
Och så hittar dom som vanligt inte min ven. Som dom stack mig flera gånger. Jävla tjurkärringar.

Och när mina föräldrar kom höll jag på att börja tjuta av glädje!

 Haha, lite roligt hur duktiga dom är på att sätta tejpen alltså. ^^
 

 Haha, jävla Motala folk alltså!
 Inte undra på att man blir som man blir när man umgås med Motala folk. ;)
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8225673.ab

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0