4 december.

02 - Min första kärlek.

Min första verkliga kärlek var Marcus. Han är fortfarande min kärlek.
Det kommer han nog alltid att va.
Så lycklig som Marcus fick mig att känna mig har ingen lyckats med.
Det är nog för att mitt hjärta tillhör honom. :(

Jag ångrar att jag inte sa att jag tyckte om honom tidigare ( så jävla dum ), istället vänta jag i drygt ett år. Gud så dum man känner sig när man tänker efter.
Än i dag saknar jag hans kramar, hans pussar, hans lukt, hela han.

Och fast vi inte fick så lång tid tillsammans så har jag många fina minnen med honom.
Hela han är ett fint minne.

Jag saknar dig. Jag älskar dig.

 

Kommentarer
Postat av: wictoria persbrandt

Jag har frågestund i min blogg,

ställ gärna en fråga eller två:)

2010-12-05 @ 23:25:33
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0