30 november.

Va i helvete är det för fel på Donald Schultz? Han är "Venom Hunter", för er som inte vet .
Alltså  antligen är han orädd eller bara allmänt dum i huvudet.
Jag sitter och kollar på "venom in Vegas". Där han bor i ett litet jävla rum med 100 ormar. Och många är giftiga.
Jag blir psyko när jag ser det här! Jag har verkligen fobi för ormar!
Jag bokstavligen hatar dom! När jag kommer nära en tjuter jag så ni kanske förstår att jag är rädd för dom ?
Så därför undrar jag hur fan han klarar av det?:o Och vad det är bra för? Vad får dom ut av det?

Jag är lite konstig. Jag är rädd för en orm, men verkligen älskar hajar! Haha, sick. ^^


OOOOOH, JAG FÅR PANIK! Jag tar upp fötterna varje gång det börjar ( jag sätter ner dom i reklamen).
Shit, jag kommer dö snart! :o

 Donald Schultz i det där rummet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0