3 december.

Idag så drog jag, Fia&Kornelia till Motala.
Jag drog direkt till Väster och mötte upp Linda. Skulle följa med henne när hon skulle kolla på en lägenhet.
Den var grymt fin! Jag är väldigt glad för hennes&Sagas skull att dom fått den!
Grattis igen, gumman!

 Sedan drog jag tillbaka till stan och mötte upp flickorna.
Köpte present till Linda och puder. Blev inte så mycket shopping, men men. Haha. :)
När vi var klara drog vi till bussen och sedan åkte jag&Kornelia med mamma hem.
Vi gick ut med hundarna sen kom Fia. Och vi satte på en film ( rädda willy 2 ). Och roade oss. xD

Tillslut låg vi 3 i en hög i min säng med mitt täcke och bara snackade.
Fia;
 - NEJ, JAG SER INTE KARRO! xD

Just det, vi tog lite kort. Så här kommer dom. :)

Fia&Kornelia.



Fia,Kornelia&Jag.




Japp, vi alla har likadana byxor. ;)







Fia, Kornelia&jag.
  

Här ramla jag och satte mig i snön. Det slutade med att jag blev dygnsur i rumpan. ^^






VI MOT VÄRLDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0