3 december.

01 - Om mig.

Mitt namn är Karolina Lundgren, jag är en 18årig tjej som bor i en liten by i Östergötland som heter Borensberg.
Jag bor med mina föräldrar och min systerdotter. ^^
Jag har alltid bott i samma hus, det är min trygghet kan man säga! Det enda stället jag verkligen känner mig trygg.
Jag är oftast glad och älskar att busa och retas. Och jag har en tendens att slåss. -.- Haha. Försöker att inte göra det. Men men. Gamla vanor sitter i. 

Jag älskar djur och barn. Jag är nog mer djurvän än människovän.
Jag kan erkänna att när jag ser att en människa blir avrättad bryr jag mig inte så mycket, inte heller om någon vuxen blir mördad. ( rätt kallt jag vet. ) Vill även påpeka att om det är någon jag känner som dör, då blir jag ledsen!
Men när jag ser att ett djur har blivit tex. plågat till dötts då tjuter jag, får mardrömmar och planerar ut hämnd på personerna som gjort det.
Men jag bryr mig om våldtäkter! Det är det värsta man kan göra mot en person, usch!

Ja, finns inte så mycket att säga. ^^
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0