29 november.

Jag ska nog förklara en sak för er.
Många tror att jag och Kornelia är systrar. Bl.a för att vi är "lika". Vi är fan inte lika någonstans. xD
Iaf, hon är som en syster eftersom hon bor hemma hos mig, min mamma&min pappa.
Men sanningen är att hon är min systerdotter!

Alltså min äldsta systers dotter.
Varför hon bor här är kompicerat. Och egentligen behöver inte ni veta det. :)
Våra vänner vet och familjen såklart.

Hon har bott här sedan hon var 8år, och nu är hon 16år.
Så hon har bott här i 8 år. Haha.
Jag minns det som igår!

Hon är min babysis. Genom allt

Jag och Kornelia i Messina 2008.


Veckans film;
Nio månader.

Veckans låt;
Takida - Never alone always alone.

Veckans serie;
Glee.

Veckans sanning!

jag tror på "skyddsänglar". Och att jag har en!


 


Kommentarer
Postat av: wictoria persbrandt

ni är faktiskt lite lika och jag visste :)

2010-12-01 @ 17:12:49
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0