28 november.

Asså ibland har Kornelia sina stunder.
Hon är döv, men hon säger så klockrena saker.

Från idag;

Kornelia;
- Hur mycket pengar har du ?
Jag;

- 121.
Kornelia;

- Vadå? En som är känd?

Från ett par andra dagar.

Johanna;
 - Varför har du en penna i sängen?
Kornelia;
- Hon brukar penetrera.


Jag;
- Sommar sa jag.
Kornelia;

-Jaha, vad sa du då?


Kornelia;

- Om någon kommer knacka på fönstret
när jag sitter på toa kommer jag kissa på mig.


Haha, ungen är ju bara för dum. Men jag älskar dig ändå.

Kornelia&jag när vi var mindre.
Jag är sexig jag vet.




Kommentarer
Postat av: wictoria persbrandt

HAHAHAHAHAHA

"vadå? en som är känd"?

2010-12-01 @ 17:12:04
URL: http://wictoriapersbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0