27 november.

Jag åkte i väg till Motala.
För att Bilbo, Ryssen, Flugan&Tjällmo var hos Johanna&Alva.
Men när jag precis kom dit skulle dom dra! :o Så jävla värt då. xD
Men fick en kram av bajsungen iaf! Vi drog till Maxi och bla bla bla.
Haha, hände inte så värst mycket som är värt att skriva. :)

Och eftersom det inte blev några bilder.
Så blir det gamla bilder från 2008 på oss! Och jävlar vilket bra år det var. 


Isabelle(längst under), Kornelia&Jag(överst)

Isabelle, Kornelia&Johanna.

Jag&Kornelia.

Kornelia&Isabelle.

Kornelia&Johanna.

Johanna&Sofia.

Jag(i grå tröja)&Johanna(i svart tröja).

Kornelia, Johanna&Sofia.

Johanna, Sofia&Kornelia.
Jag.

Sofia&Kornelia.

Jag&Kornelia(grekland).

Isabelle,Kornelia&jag.

Jag&Isabelle.

Isabelle,Kornelia&jag.

Johanna,Kornelia&Sofia.

 Jag&Fia.

Sofia, Kornelia,Johanna&lite av mig.
( fia har blont hår. Usch usch. Hon ska ha sitt vackra, bruna hår! )

Kornelia, jag&Johanna.

Johanna&Sofia.


2008 var verkligen bäst!
Jag hoppas 2011 blir lika bra! För 2010 var rätt konstigt... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0