23 december.

21 - det här vill jag bli när jag är stor.

Enkel fråga? Japp.

Jag har alltid velat bli något där man håller på med djur. Förutom veterinär.
För jag klarar verkligen inte av att se skadade djur o.s.v.
Jag vill ändå hjälpa djur, kanske därför vi har så många katter. ^^ 
6 av våra 7 katter är räddade från en säker död.
Tillbaka till ämnet, jag skulle kunna hjälpa vilket djur som helst. Tama eller vilda.
Men inte ormar!! No way. Jag skulle dö på traven då alltså. Usch, läskiga djur.




Heidi snuttan.


Hha, så jävla söt den är!



Eller!

Så vill jag bli fotograf.
Jag tycker det är så himla kul att fotografera! 
Därför det var så synd att fotokursen bara handlade om photoshop.
Jag hatar photoshop och photoshop hatar mig! Jag lovar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0