22 december.

Blev en mysig dag på stan med älsklings Bellis och älsklings Fia!
Vi är tjocka, fast hungriga så vi drog till donken. Haha. Vi är rätt runda.
Men men, that´s it. ;)

Både jag och Bellis ville ha stora toaletten. Så först gick vi fort sen fortare sen sprang vi. xD
Och typ flög på den toaletten. Men den var upptagen så vi stod utanför och stampa, sen visade det sig att det var den lille jäveln som jobbar där som städade. xD Haha, jag och Bellis tittade på varandra sen börja vi as garva. xD
And btw, jag vann! ;)

Sen drog vi tillbaka till stan och mötte upp lille Johan.
Tjocke mehmet ( kornelia ) joinade också. :D Och vi lurade i henne en klubba man blir precis blå i käften av. (a)
Vi satt mest och snackade och så. Sen såg jag Linda, så vi pratade lite! Måste ses snart, hun!

 Hmm, vad hände mer? Inte ett smack tror jag.
Vi tog iaf 6 bussen hem och jag gick och la mig.^^
Jo, jag hade fått brev från "egmont" eller vad det heter. Jag hade vunnit armband från okej. xD Skit stolt. (a)

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0