2 december.

Nu ska jag berätta en rolig sak jag och Kornelia gjorde när vi var ute med hundarna. xD
Vi gick på ett ställe där det kan vara privat område. Vi har aldrig riktigt brytt oss om det för det kommer aldrig bilar där.
Så vi gick som vanligt och när vi var halvägs ner på backen så ser jag en bil och jag bara;
- DET KOMMER EN BIL DÄR NERE!
Kornelia;
- SPRING!

Och jag är så jävla dum i huvudet så jag springer upp i skogen där det är snö upp till mina knän om inte mer.
Jag fastnar i ett jävla dike och tappar Luna ( våran border collie blandning ) och får panik för hon gillar att springa bort så jag bara;
- KORNELIA, JAG TAPPA LUNA!
Men den idioten har sprungit upp till vägen, i sista sekunden får jag tag i Lunas täcke och vi springer in i skogen, jag med Luna mellan bena och snön upp till knäna. xD Hon älskar snö med så hon skulle ju såklart leka. ^^
När biljäveln åkt förbi så har jag fått tag i Lunas koppel igen och vi går ut mot vägen.
Då fastnar jag IGEN med benen så jag fäller mig själv och jackan åker upp över höfterna och jag slog i ena sidan och vrickar foten. xD
Kornelia sa att det såg förbannat roligt ut för ena sekunden stod jag upp, andra låg jag ner. xD
Haha, det var jävligt roligt om man tänker efter. ^^

 Kornelia&jag runt april.
Jag trampa henne på foten. x)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0