19 december.

Var med Johan idag! Höhö.
Mötte Felicia på stan och ja. Det var j*vligt länge sen man såg henne!
Saknar henne. :(

Sen drog jag och Johan hem till honom och kollade på "Ensam hemma 3" och lite annat skit.
Sen tog jag sju bussen hem och jag fick springa till stadsbussen. xD För jag såg den komma nere vid Mariebergs vårdcentral och jag var inte ens i närheten av busshållplatsen. xD Haha, lite fail.
Träffade Jim på bussen och Ajith vid stadsbussarna.
Och med tanke på att jag hade vart vaken i ett dygn( japp, exakt ett dygn ) så tänkte jag sova på bussen hem.
Men istället fick jag pilla Ajith i håret. ^^ Och jag höll på att somna medans jag gjorde det. Så det blev att jag sluta, sen vakna jag till och då började jag igen. Haha.

När jag vart vaken i 26 timmar och 11 minuter gick jag och la mig. Somnade direkt. ^^
 
 Jag tänkte lägga upp en bild på mig och Johan.
Sen kom jag på, att jag har fan ingen. xD
Förutom en bild när han och jag ligger och kramas i sängen. xD
Så laddar upp en bild från en dag jag och han satt vid vattnet. ^^
 

Kommentarer
Postat av: bäste johan!!

Filmen ägde=D

mysig dag var det med=D

2010-12-21 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0