15 december.

13 - mitt hem.

Hmm, mitt hem.
Det är alltid kaos där. Haha.
Som mamma säger, " hundar och ungar. "
Ja, och sen katter och gamlingar då. :D
Som alltid renoverar. Japp japp.
Kaos!

Iaf, mina föräldrar byggde det här huset för lite mer än 20 år sen.
Jag tror Matilda var liten då. Kan inte hålla reda på alla systrar. ^^

Ju mer min pappa får arlset ur vagnen ju mer renoverar han och det blir bara finare och finare! Hoppas han blir klar med övervåningen snart så jag och Kornelia får ett eget tv-rum och så han kan börja med hallen! Undra om han ska göra något med kattrummet. :o
Haha, jaja.

"Mitt hem" ( gud så töntigt det låter att säga det. ^^) är faktiskt det enda stället i hela världen där jag känner mig trygg!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0