15 december.

Blev en mysig chill dag med Linda och Saga på stan!
Gud så underbart det är att umgås med er. Man känner sig riktigt levande.

Jag drog till Linda och underhöll Saga med Linda fixade sig. Och Saga har verkligen kommit in i greppar perioden.
Hon skulle klämma på allt i mitt ansikte. Haha, mysbarn. Vi satt på golvet hon och jag när Linda sminkade sig och då kommer Sparta och attackerade mitt ben. Det gjorde svin ont -.- Haha.

Sen gick vi in mot stan. Rätt skönt att gå faktiskt!
Vi gick runt och kollade lite och sedan fikade vi. :)

När vi gick i gallerian så gick vi och verkligen as garva sen såg vi att någon filmade. Då blev vi as tjuriga och vände.
Haha, måste sett förbannat kul ut. :D

Tog en buss hem runt 4 och sedan 625an hem och ja. Det var kallare  i bussen än utanför, så jag satt som en eskimå med benen uppe vi hakan och frös ihjäl. xD

När jag kom gick jag direkt och la mig. Grymt skönt, jepp jepp.

Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0