13 december.

Drog till skolan runt elva. Skulle hämta böcker och hälsa på lite.
Gud vad jag seriöst saknar skolan! När man är där varje dag längtar man bara till ledigheten.
Men när man som jag är hemma hela tiden då vill man inget annat än att åka till skolan!
Medicin helvete, fungera!

Iallafall.

Mitt hjärta höll på att hoppa ur kroppen när jag gick in matsalen. Bailey tog tag i mig och jag såg honom inte så jag blev livrädd. ^^ Kul att träffas igen, gubben!
Sen såg jag dom jag sökte!
En stycke saknat gäng.
Pierre, Amanda&Bella!

Johanna&Kornelia träffar jag rätt ofta. Speciellt Kornelia.
Men såklart jag saknat Tjällmo med, fast jag träffa henne natten till söndag. ;)

Och lärarna. Shit, man kan ju nästan tro att dom saknar mig så snälla dom var. Haha. ^^
Vi hitta inte mina böcker. Dom var som bortblåsta.
Sen kommer en dum kommentar; " har du kollat i pärmen?"
Haha. (a) Där låg dom. ^^

Jag och Johanna drog oss mot stan medans vi vänta på Perra och Kornelia.
Dom kom och ja. Jag orkar inte skriva allt som hände. Haha. ^^
Johanna drog och Fia kom.

Johanna, min syster kom och hämtade oss och så blev det att kolla på Alvas luciatåg!
Sötungen var Lucia.

Och när hon såg mig var så j*vla kul. ^^
Johanna stod framför mig så det var typ såhär:
" MAM...KARRRO! " Haha. :D

Jag, Pierre, Kornelia, Fia&Johanna satt på golvet och innan det ens hade börjat hade våra rumpor dött.
Haha, men som tur va hittade jag kuddar! Så våra rumpor överlevde.  Men behövde terapi efter!

Vi "ungdomar" var inte så sociala med dom andra. ^^
Vi gick och satte oss i en soffa och hoppades på lugn och ro.
Men då kom det två små killar som förstörde vårat lugn. Sen blev det bara fler o fler.

Efter Alvas lucia drog vi tjockisar till donken. Höhö.
Och bla bla bla. ^^

Tack för en mysig dag!

 Haha, vad elak hon ser ut att va.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0