13 december.

11 - Mina syskon.

Min syskon då. Eller systar blir det.
Jag har då 5 helsystrar, storasystrar.

Ända sen Natheers bortgång 2005 så har jag verkligen förstått hur mycket jag älskar mina systrar.
Tror inte riktigt dom förstår att "lillasyster" växer upp.  Att jag inte gillar att bara sitta o leka med barbie.
Utan att jag har hittat massor andra saker som intresserar mig mer.
Som tex killar, vänner, festa o.s.v. ( Tänkte skriva småbarn. Men det har jag alltid älskat ) 
Men sanningen är att jag är 18 år, hur mycket ni vill kommer jag aldrig mer bli den " lilla bebisen " som Johanna sa när hon fick reda på att jag var tillsammans med Dennis. ^^

En av mina systrar är faktiskt min förebild.
En som jag beundrar.
Hon ger aldrig upp, hur mycket hon avskyr att göra något kämpa hon på.
Önskar jag vore så. Jag ger upp för lätt. 
Jag önskar jag vore som henne! Som Johanna!

Och Annette, du är så grymt stark! Har aldrig förstått hur stark du är.
Först Natheers bortgång och nu allt med Lasse.
Jag hoppas verkligen att allt löser sig. För det är du värd!

Jag älskar er.

Therese Lundgren.Y 
Johanna Lundgren.Y
Matilda Lundgren.Y
Natalie Lundgren.Y
Annette Lundgren.Y

Och sen har jag ju såklart lill Greta.
Min extra syster. Den lillasystern jag aldrig fick!

Me love you.

Kornelia Lundgren.Y

Alla systar i storleksordning. Bild från 08 btw. :)
Jag, Annette, Natalie, Matilda, Johanna&Therese.

Kornelia&Jag.



Sen lite äldre bilder!

Jag och Johanna.

Annette, Therese, Kornelia(bebis), Matilda, Natalie och jag.

Annette, jag&Natalie.

Matilda & Natalie.

Kornelia&Jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0