11 december.

Blev en rätt lyckad kväll ändå!

Runt elva kom Peder och Batte o hämtade mig.
Blev Motetala. Åkte mest runt.
Batte sa att jag var för tyst och att jag bara pratade när någon frågade mig något.
Då fick han smaka på lite smällar och min ökända nypningar. :D
Skyll dig själv säger jag bara!

Sen drog han och åkte jag och PederPonken till Maxi.
Då såg jag ett välkänt ansikte som jag bara var tvungen att mobba.
För han är så j*vla puckad så man måste mobbas honom. :)
Japp, jag snackar om Christoffer. :D
Och det puckot ska alltid hoppa över saker. Då skulle han typ glida över sin motorhuv.
Idioten faila och ramla. Hahah, det var det roligaste jag sett på länge!

Vad hände sen?
Just det, vi åkte tillbaka till bbg och hämtade upp en full Kornelia och en full Johanna!
Haha, skit kul att se dom så jävla borta.

Och Kornelia. Du är verkligen blond!

Kornelia;

" är det inte bara en kundtoalett? "
Jag;
" ja, men lilla gumman. Du ska ju handla."
Kornelia;
" är man kund då? "  

Haha, så jävla dum söt alltså. ^^

Om man ska fattas sig kort om kvällen så säger vi såhär;
Jag har kollat på nötter som åkt fast.
Nötter som typ skjutit raketer på varandra.
Nötter som ramlat.
Nötter som vart allmänt fulla.
Nötter som körde in i snödrivor med flit.
Nötter som fick punka pga att dom körde in i snödrivor med flit.
O.s.v.
Kom hem runt halv fyra på natten :)

I miss you already!
du gör så allt snurrar :( Kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0