10 december.

Blev en filmkväll hos Fia.
Kan man säga, vi såg julkalendern från 2002.
Dieselråttor och sjömansmöss!
Haha, jag var så jävla rastlös så jag satt och plågade Johanna,Kornelia&Fia. Mest Johanna, för hon satt närmast. :D
"Serien" är ju bra, men när man är så rastlös då gör man allt för att hitta på något. Haha.
Förlåt Johanna!

"glöm inte att kissa på er. " " Kaffesump. "

Kornelia, Fia, jag&Johanna.





Och ännu en gång tillbaka till min läkare! Jävla helvetes skit.
Kan dom bestämma sig någon gång vad det är?!
Jag blir så jävla trött på det. Trött på alla.
Speciellt folk som verkar tro att jag tycker det här är kul och att det bara är lathet. Jag hatar att ha det såhär!!
Och jag önskar att det försvann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0