18 augusti.

Blev att åka in till Motala idag igen.
Med Fia&Kornelia. Vi träffade Linda & Saga idag igen.
Gud så härligt det är att träffa Linda!
Vi hade iaf as kul. För det går verkligen inte att ha tråkigt med dom.
Vi fikade (som vanligt ) och handlade lite ( som vanligt ).
Sen drog vi till syster yster. Vi ville visa upp lilla Saga.
Och Johanna blev helt till sig. Men det förstår jag, för det blev jag med. :) Haha.
Vi var där en stund sen så mötte vi upp Gajje och så gick vi ner till Burger king ( bläh ) och sedan Maxi.
Haha, jag och Fia hittade en varsín kickboard och ja. Vi burnade runt på Maxi. (a)
Sen efter Maxi åkte Fia hem. :/ Och vi andra tog en promenix upp till Linda&Gajje.

Hemma hos dom så sköt Gajje Kornelia i rumpan ( typ gummikulor eller något ) och klädde på henne värsta utrustningen.
Och jag måste varna er. Jag är grymt taskig ibland. Kornelia gick på toa och då övertala Gajje&Linda mig att jag skulle skjuta Kornelia. Haha, jag kunde inte motstå så jag gjordet. Och jävlar va ont hon fick. xD
Men det var fetttt kul. xD

Och Fia är dum. -.- Hon kalla mig tant Karro. xD

Runt ett så kom älskling och hämtade oss. Y

Saga blir matad av Johanna.

Alva och Saga.


Saga och jag busar.




Kornelia.

Saga.

Upps.


Dagens film: Remember me.
Dagens låt: Petter - Drake - Find your love.
Dagens serie: Ebba&Didrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0