16 augusti.

Hallu. :)
Jag tänkte egentligen vänta tills jag har bilderna & videosarna från " Keep it loud ".
Men jag orkar inte vänta, för min pappa är så seg.

 Nu tänkte jag börja blogga igen.
Försöka iaf. Och jag hoppas jag orkar att ge er mer än ett inlägg om dagen. ^^

Idag så var jag hos optikern. Kollade synen och beställde nya linser.
Sen träffade jag Linda, Gajje, Fia, Bilbo&lilla Saga.
Gud så mysigt det var att träffa Linda igen! Och såklart lilla Saga. :)

Vi fikade lite och Linda&Gajje köpte lite saker till Saga och jag en ny tröja.
För att Saga spydde på mig. Haha. Tur att jag inte är en tönt som inte klarar det iaf. :)

När jag höll henne så var det som julafton för mig. :O Shit, så mysigt.

Och fick även reda på att ännu en av mina vänner är gravid.
Och pappan är oxå en vän till mig. :)
Fast vi knappt umgås så mycket längre. Vad säger jag.
Vi umgås inget längre. :( Det är så jävla synd. Jag saknar våra tider. :/
Grattis iaf, gumman och gubben. Haha :)

Lilla Saga.



Dagens film: Transformers.
Dagens låt: Lady Antebellum - Need you now.
Dagens serie: CSI Miami.


Jag kommer skippa " dagens sanning " ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0