28 april.

Jag har ju fått jobb, yaay!
Ska jobba som vikarie typ.
Iaf, Nettan&Elin följde med dit när jag skrev på papper och så.
Sen gick vi runt lite medans vi väntade på Fia,Izza&Bilbo.
Och Nettan sa att hon hade mensvärk.
Och jag bara:
- Prata inte om mensvärk.
Nettan:
- har du med det?
Jag:
- Nej, men det högg till i..blygläpparna tänkte jag säga. xD
Hahhaha. Ja.
Sen tjocka som vi drog vi till donken. xD
haha, fyfan.
På donken hade vi skit kul. xD
Jävla idioter är vi, Izzas min..Hahahha xD
Saknat dig jue!

Efter ett tag drog vi till stan, jag köpte nya skor.
På fredag blir det ännu fler. Yaay. :D
Och ja, vi flummade runt. Vi hade iaf as kul.
Världens bästa vänner har jag! ♥
Jag till bilbo:
- har du lappen på bdb?
bilbo.
- vilken lapp?
haha.

När vi skulle åka hem.
Bilbo bara:
- Ungdom motala.
Busschaffisen:
- Motala?
Bilbo:
-Nej, borensberg.
Busschaffisen:
- Snabb fixat, redan framme.
xD

Elin i en barnjacka. xD

Sveriges snyggaste kille!


Imorgon blir det först skola, sen Linköping och sedan tillbaka till Motala.
I Linköping ska Bilbo köpa en klänning o.s.v.
Och i Motala ska jag va med ekman&co och sedan till jobbet och kolla.

kärlek till låten!


 Dagens film: 27 dresses.
Dagens låt: Rihanna - the last song.
Dagens serie: Rachel Ray.


Dagens sanning!
Jag gråter till sorgsna filmer/serier när jag är ensam, inte annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0