26 april.

Elin&jag var med Robban&Ekman idag med.
Sjuka jävlar, haha. Jag blir glad av er.
Och jag blir ännu gladare när jag och Elin börjat ummmmgås igen. ♥

Jag är grymt glad att jag inte var ensam den här dagen, då hade jag nog gått och hängt mig.
Haha, nae. Men aa. xD


Såg det här på aftonbladet eller expressen.

Och jag tycker det inte är rätt åt dom!
Dom håller på att plågar tjurarna, då säger minnsan ingen.
Men så fort dom blir skadade så blir det ett jävla liv!
Fyfan säger jag!

Dagens film: Bee movie.
Dagens låt: Sheri - U got me good.
Dagens serie: Djurpolisen i Houston.


Dagens sanning!
Jag hatar folk som plågar djur.
Spelar ingen roll om det är en hund, katt, apa, eller en orm.
Och jag är livrädd för ormar!


Kommentarer
Postat av: Wictoria -

jag har frågestund! eftersom du är en utav besökarna så har du nu chans att få fråga lite saker:)

http://mewictoria.blogg.se/2010/april/28-april-fragestund.html

2010-04-28 @ 12:18:40
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0