25 april.

Idag så ska jag in till Motala med Elin och träffa Ekman&Robban.
Ska bli kul att träffa Ekman, har inte träffat honom på 200 år. :o
 Haha, känns som så.

Mina fötter då, dom är fan döda än.
Det gör svin ont att gå.
Jävla fitt Sverige.
Vi skulle bada 1 maj, men jag vägrar fan göra det nu. xD
Det är typ fortfarande is på vattnet och jag vill inte dö. xD

Just det, tog ett till hål i örat igår.
Så nu har jag 4, snart fem. Så fort det har läkt.

Minen vid 00:59 asså. xD Jag dööööööööör. xD



 

Dagens film: Snabba Cash. ♥
Dagens låt: Broken Door - Angel.
Dagens serie: Cityakuten.
 

Dagens sanning!

jag är liiiivrädd för spindlar. Jag kan gråta om jag ser en i mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0