24 april.

Ja, vad ska man säga.
 Pippin dog. :(
Så r.i.p hackspetten felix/calle.
Det är lite synd tycker jag.
Men ja, eftersom han inte kunde hålla sin nacke still
 och faktist lät oss hålla på med honom så förstod man att det var något fel.
Hann inte ta någon bild på honom så det blev en från google.


Min lördag sög.
Förutom natten kanske.
Men dagen asså, jag ville bara gå o lägga mig igen. xD
På natten drog jag ut och träffa Tobbe.
Och ja, jag tror jag fan gav mina fötter men för livet.
Det blev så kallt att fötterna domna bort.


Dagens film: Old dogs.
Dagens låt: Eamon - how could you bring him home.
Dagens serie: Livräddarna på Bondi Beach.


Dagens sanning!
Jag hatar när folk inte har respekt för mig och kallar mig 'tuttlisa' eller tuttkarro.
Det gör mig förbannad och det sårar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0