23 april.

Seriöst?
Vad har jag gjort för fel?-.-
Döda mig ist för att släppa in världens äckligaste jävla spindel i mitt rum! :'(
Undra om någon vakna av mitt skrik.
Tur att Bilbo inte är hemma, hon hade nog hört det. xD
Sitter med en bok i högsta hugg och väntar på att den ska komma fram.
Djur är det bästa jag vet.
Men spindlar och ormar?
Det är ett stort NEJ!

Idag var jag svin duktig i skolan.
Gjorde prov och allt i historia. Kunde allt med(Y) Yaay.
Historia är nog det tråkigaste ämnet inom SO.
Religion och geografi är roligare.
Haha, igår så lärde jag mig mer av Jocke än böckerna. Haha :D
Haha, men jag avbröt i matten. ;) Haha.
Min lärare var stolt över mig.
Och ja, bananer.

Elin, jag&Annsan gick ner till bussarna då ställer sig en gubbe som var kortare än bilbo
 framför oss och sträcker ut armarna och bara: jag skoja bara.
Sen kommer samma gubbe när vi står och snackar med Pierre och tar mig på axeln och bara hej...älskling. Gick inte vi i samma klass?
Jag höll seriöst på att dö. xD

Jag: Där är min buss.
Annsan: Gå till den, den åker.
Jag trodde hon skämta med mig så bara.
Men säg inte så, tänk....
Och sen sprang jag. Haha. xD


Dagens film: Hostel 2.
Dagens låt: Lady Gaga&Beyonce - telephone.
Dagens serie:The Tyra Banks show.

Dagens sanning!

Jag byter nagellack nästan varje dag.


Kommentarer
Postat av: emelie

http://pressa.blogg.se kolla in? kanske få en chans att bli veckans blogg gå in och anmäl dig !:)<3

2010-04-28 @ 08:22:08
URL: http://pressa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0