22 april.


Okej, är det jag som kommer börja hänga på MQ eller?
Gud så het han är!
Kommer ta dom där och springa. Hahaha. :D
Skulle va ännu bättre om hans ansikte var på kläderna. (a)

 Elin&jag var as duktiga i skolan idag!
Klapp på axeln asså.
Och ja, jag har lite smått läskiga personer i min klass. xD
Mer säger jag inte. ^^

Efter skolan blev det inget Lkpg, vi var för trötta!
Så vi var kvar i Motala en stund, sen åkte vi hem.
Och när jag kom hem såg jag att pippin inte mådde bra :(
Så jag tog en handduk och la honom på och hjälpte honom äta lite äpple. :(
Han som mådde så bra! Jävla orättvisa värld.

Förövrigt sov jag typ 2 timmar i natt så jag är dötrött.
Men försöker hålla mig vaken så länge som jag kan!
Och imorgon är det skola igen :(
Men sen är det heeeeeeeeeeeeeelg.
Wie.
 

 Dagens film: Hostel.
Dagens låt: Muse - undisclosed desires.
Dagens serie: Skitiga jobb. MIKE♥

 Dagens sanning!
 Jag hatar droger! Och tycker människor som håller på med skiten är löjliga.


Kommentarer
Postat av: velvet

muse är okej.

2010-04-28 @ 01:15:09
URL: http://fashionundstyles.blogg.se/
Postat av: tompa

wow!

2010-04-28 @ 07:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0