21 april.

Grey´s Antatomy är ju inställt ikväll pga hockey.
Kasst tycker jag.
Varför ska alltid sporten få ta över?
Jag hatar sport. Fast jag har hållt på med både fotboll och gymnastik.
Men usch vad uttråkad jag blir när jag kollar på det, jag kan kolla på LHC och ibland om Sverige kör.
Men det är bara om det inte finns något annat att kolla på.
Tur att Andra Avenyn går iaf, slipper man se det på svtplay sen.
Det är bara problem med det ändå.

Imorgon blir det skola med bästa Elin och sedan lkpg med henne!
Gud va mysigt. Vi kommer ha det bäst!
Och varför snö?:o
Det är galet.
Hoppas det är sol imorgon.
Hoppas hoppas hoppas hoppas!

Vill du ha mer besökare?
Bli medlem.
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=karolinalundgren

Det här en helt fantastisk låt!


Dagens film: Bedtime stories.
Dagens låt: Rihanna - cold case love.
Dagens serie: Andra Avenyn.


Dagens sanning!
Jag vill resa till Afrika och hjälpa till som volontär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0