20 april.

Shit, 1 månad kvar.
Känns så konstigt.

Iaf, idag har&jag Bilbo vart ensamma hemma hela dagen.
Pappa jobbade och mamma jobbade.
Rätt segt, men ändå mysigt.
Fast jag saknade mammas humor.
Igår fick jag och Bilbo värsta rycket och dansade för mamma!
Haha, hon diggade låten. ;)
Jga hittar inte låten på youtube, kanske heter något annat.
Annars lägger jag upp den på youtube. :D
Bilbo bad  mig skicka över den låten.
Så jag la hennes mobil i mina mjukisbyxor.
Och dom kanske är liiiiiiiiiiiite för stora så jag tappar dom.
Då gick jag förbi mamma och bara: Fan, det känns som jag har en tegelsten i brallan.
Och hennes min! Hahaha, den slår allt!
Både hon&jag fick värsta skrattanfallet och Bilbo fattade nada. xD
Ja, det var kul!

 Det här med kärlek.
Jag har tappat förtroendet för alla människor.
 Så nae, förhållande är inget för mig just nu.
För ja måste bygga upp min inre styrka igen för att klara av ett fall.
Och det gör jag verkligen inte nu.



 Dagens film: Iron man.
Dagens låt: Rise Against - Under the knife.
Dagens serie: Otämjt&oklippt.

Dagens sanning!
Jag brukar vakna och tro att slutet för dig&mig bara var en dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0